betul1821 Arkadaşlar 39. Haftadayım bugün çatı muayenesi oldum sonrası kanamam oldu yaşayanlarınız var mı sancım da yok doğum başlangıcı mıdır?
AnnelikHayali betul1821 benim çatı muayenesi sonunda nişanım gelmişti. Nasıl bir kanama peki, birkaç damla gelip durduysa normal. Devam eden bir yoğun kanama ise Allah korusun plasenta ayrılması olabilir.
betul1821 AnnelikHayali minik minik küçük kanamalar geldi yarın tekrar gidip baktıracağım aklımda kalmasın diye
prensesinannesi7 Benim de çok az leke şeklinde gelmişti doktor başta demisti ama lekelenme şeklinde kanama olabilir diye ben 40 i doldurmuştum sabahına da doğurmuştum