Asafinannesi ben ilk doğumumda pijama götürmüştüm, çok zor oldu tuvalet işi. Yanında yardımcı olan kişiye de ayrı bir eziyet. Şimdi iki gecelik koydum, bir de pijama takımı. Takımı hastaneden çıkarken giyerim diye düşündüm. Bence gecelik koymalısın. Benim gibi bir takım da pijama koyabilirsin