Merhaba kızlar adet günüm 5 şubat idi 7 şubatta iki gün geçide adetim betam 522 çıktı gebelik var denildi dün dr genel tahliller istedi hepsini yaptırdım ama beta artışına bakılmamış onu istememiş bende artışa bakarım dedim ama yok neden acaba bilen varmı