Mucizemmhazl Kızlar bütün belirtilerim var en önemlisi adet gecikmesi geçmeyen kasık agrısı ama kan testim bile negatif neden ya neden
hll_clm Mucizemmhazl ah canim benimde malesef ya cok uzgunum 😔 1.20 cikti adetim 1 gun gecikti ama 😔😔
Mavidunyamm Mucizemmhazl Stresten dolayı regl olmuyorsunuzdur belki. Ben çok stres yaptığım zaman reglim 10 gün bıle gecikiyor ,🤦
Mucizebb Üzülme cnm bı dhaki aya inslah bnmde adet günü 0.100 çıktı 3 GN geçmiş karın ağrım var mide bulntim var halsizlik ve goguslerde sızlama var ama gebelik yok