Srfe_01 Kızlar sabah kalktım burnum kanadi 17 haftalık gebeyim normalmı ne az ne çok tu. Şuan kesıldı ama baş agrım vs de olmadı tansiyonumda 11/7 normal yani
Nur_Nur_ Srfe_01 ben 33 haftalığım hamilelik boyunca kanadı diyebilirim normal olduğunu düşünüyorum kan basıncı çokl olduğundan burundaki ince kılcar damarlardan oluyormuş sanırım