vesilece Arkadaşlar dün korona testim pozitif çıktı. Gribim sanıyordum 9 haftalık hamileyken meğerse halsizlik koronadanmış. Tavsiyelerinizi bekliyorum 👀
Ayse476 vesilece dün bende pozitif olduğumu öğrendim 23 haftalık hamileyim bende. Hareketleri azaldı bebeğin hiç hissetmedim bugün
drytcvkarsln vesilece cnm öncelikle geçmiş olsun… bende 10 gün önce geçirdim .. eşim negatif ben pozitif … kusma sonrası kuru öksürük ile başladı… ağır bir baş agrısı.. 3. Gun eklem agrısı şeklinde devam etti.. doktorum ne olur ne olmaz die kan sulandırıcı coraspirin içmemi söyledı iğne dedı ama ben vuramam dedım … parol dışında da başka bir ilaç kullanmadım… gunde iki kaşık kozalak şurubu içtim cok fayda ettiğini düşünüyorum. Balgamı söktü… geclerı yatmadan önce bal içine karabiber zencefil ekleyip karıştırıp yedim.. 7 gun sonunda karantina bitti ama ben tam olarak 12. Gun falan iyi olduğumu düşünüyorum…. bebeğe birsey olmuyor diyorlar kontrol dede allaha şükür keyfi yerinde çıktı… plasentsya geçmiyor diye okumuştum.. umarım kolay atlatırsınız bende çok korkmyştum.. bu arada 2 doz aşım var… şuan 28 haftalık oldum
Oznurkk vesilece doktorunla görüş belki corasprin ya da oksapar başlatabilir. İnşallah kolay şekilde atlatırsın. Bende bir şekilde atlattım. Bol bol portakal ye su iç ıhlamur iç. Rabbim şifa versin 🤲🏻
Oznurkk Ayse476 bebeğin hareketlerinde azalma varsa sakın ihmal etme acili ara nst çektirmeye git. Doktorunla iletişim kurabilirsen ona da haber ver lütfen
vesilece drytcvkarsln maşallah tamam söylediklerini yapacağım bende 4 aşılıyım. Bebeğe bişey olmasın da ben atlatırım 🤲🏻
Minigin_annesi0 Haftadayım 3. Günüm grip gibiydim öksürük ağırlıklı test pozitif çıktı beklemiyodum🤷🏻♀️ çok şükür ağır geçmiyor ama bebeğim için endişeleniyorum