Caglasmsk Ada09 21+5 haftaligm yatak odasni arabasni felan hepsni aldim. Sadece elbiseleri banyo malzemeleri fln kaldi onlarida bikac ay sonra almaya baslicam insallah.
sudamlasi Ada09 25 haftalığım geçtiğimiz arefe başladım bitirdim bi günde çünkü bakım ihtiyaçlarını netten aldık uyguna geldi☺️
Hatunnn Ada09 doktor aon aylarimin zor gecebilecegini soyleyince 19.haftada basladim 1 haftada bitirdim her seyi bayramdan sonrada odasi filan gelir ekimde de yerlestirirm diye dusunuyorumm:)
Agg0207 Ben 23. Haftadayım toplasan bir poşet eşya almışımdır en fazla eylül sonu gibi almayı düşünüyorm şuan internetten araştrıyorum liste yapıp bir kerede hepsini almayı planlıyorum odasınıda eylül sonu alıcam zaten kısa sürede getiriyorlar
ikarus Ben hamileliğimin en başından beri, nerede beğendiğim uygun fiyatlı kıyafet görsem aldım. Şimdi hem çok tatlı hem de hep uygun fiyatlı kıyafetlerimiz hazır çok şükür. Bir tek yıkaması ütülemesi kaldı 😊 benim tavsiyem her şeyi tek bir yerden bir kerede almak yerine, gezip dolaşırken beğendiğiniz şeyleri yavaş yavaş almanız yönünde. Çünkü fiyatlar artık aşırı fark göstermiyor maalesef. Mesela istanbulda havuzlu han meşhurdur. Oradan çok şey almayı hayal etmiştim ama gittiğimde hem kalite hem de fiyat olarak hiç memnun kalmadım. Onun yerine zaman zaman indirime giren e-bebek, joker gibi mağazaları tercih ederim..
Fatmaigdeli 28+5 olduk henuz hicbirsey almadim eylul ortalari alisverise baslarim die dusunuyorum sagsalim gelsinde digerleri halledilir insallah🙏😊🌸
rileyss Ben cinsiyeti öğrendikten sonra liste yaptım ve listemdekileri sürekli araştırdım internetten ve mağazalardan. nerede ucuzsa oradan aldım. tek bir yerden almak genelde pahalıya geliyor. bence siz de liste yapın alacaklarınızı tek tek araştırıp kıyaslayarak alın.