Azize__dmr6 Arkadaşlar az önce Nişanim geldi doğum ne zaman olur 39+0 ilk bebeğim çok heyecanlıyım sancım hiç yok bugüne kadar da olamdi ntsde de cikamdi nasil oluyor bu olayalar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Azize__dmr6 Ben hala bekliyorum yanlız sancılarım var geliyor gidiyor sabahtan beri hastaneye gittim nts de cikamdi sancı bunlar hazırlıksa gerisini düşünemiyorum. 😳