Kızlar selam , 26 haftalıgız. 29-30lu haftalarda siyah sacımı actırıp kumral yaptırmk istıyorum?! Ama korkuyorumda doğum yapan coğu anneye dıkkat edıyorm röfleli balyajlı dip boyalı doğum yapms. Siz bu konuda ne dusunuyosunz? Boyatan varmı aramızda ?