Arkadaşlar merhaba bugün doğum yaptım . Fakat covid testim pozitif çıktı. O yüzden doğum paketi aldığım özel hastane kabul etmedi. Bu durumda sadece şehir hastanesi doğum.yapabilir dedi. Neyse geldik doğumu yaptık çok şükür. Peki bu durumda herhangi bir ücret iadesi oluyor mu? Bilginiz var mıdır?