2 buçuk yıllık evliyim 1 yıl önce 1 düşük oldu kürtaj ile alındı hormon değerlerimde birsey yok eşimde sıkıntı yok doktor son rahim filmi dedi ama hiç iğne vurulmadim önce iğne vurulsam sonraki ay gerekirse rahim filmi çekeyim diyorum yoksa direk rahim filmi mi kararsızım