Filizz123 Busra2013 bizimki almış başını gidiyo valla bugun kontrolüm vardı 37+3 üz 3400 e yaklaşmış dedi
Filizz123 Busra2013 ayy deme öyle yaa hem üzülüyorum hem seviniyorum klo alıyo diyee nası doğum yapcm oğlum da normal oldu ama o 2900 doğduu ama onda ble ölüyodum ufaktı ama ☺️ kızım olucakk
Busra2013 Filizz123 haha mınnaga bak sen masallh masallah saglıklı olsunda cıkmazsa sezeryanla alırlar kalmaz orda korkma😂saglıklı bı sekılde al kucagına ınsallah benım kızım 2800 dogsa yeter fazlads gozuk yok😂
Filizz123 Busra2013 inşş doğarr daha 2 haftadan fazla varr 500 grm ble alsa rahat doğarr merak etmee 😊 anam klolu olsalar Bi dert zayıf olsalar Bi dert nası olcak blyorum 😊😊
Busra2013 Filizz123 hdjdjd valla artık dogsun dıom ödem nefes darlıgı kalp atıs hızı carpntı öldüm ölcm
211212g Busra2013 işte onu demek istedim cnm ödemin varsa ve tansiyonunda yüksekse ozaman zararlı tansiyonun düşükse son aylarda ödem normal dedi doktor
Busra2013 211212g tansıyon bılmıom dusukmu yuksekmı hıc kendım olcmuom doktora gıdıncr doktor olcup 4 gun once acılde doktor olctu guzel dedı bılmıomkı
eslemsi Bende boyleydim asiri odemliydim 37de 3600 dogdu kizin 40liyken eski kiloma indim sutle attim odemi sutumde cok boldu butun odemler sutle akti gitti sizinde gider
asellmom Busra2013 evet oda iyi geliyor ama en azından biraz yürümeyede çalış gün içinde gerçi ev işi vs yaparken de yürüyoruz o bile yeter en azından ayağında varis olmasın
211212g Busra2013 iyidir ozaman cnm normal artık son aydayız benim ilk hamileliğimde ayaklarım nasıl şişiyordu Allahtan yazdı terlikle falan idare ediyordum ayakkabıya bile sığmıyordu 😃
lunam Busra2013 bende de oluyor ödem aşırı olmasa da. 35.haftanın içindeyim, doktorum yeşil çay içmemi önerdi dün gittiğimde. Bugün çok demlemeden içicem bakalım inşallah işe yarar.