smyya1 Kızlar Optimed de nida hanıma gidiyordum dün testlerim için devlet Hastanesi’ne gittim resmen devletle aynı şekilde ilgilendiğini farkettim ama devlette randevu bulamıyorum o yüzden bu iki hastanede çok iyi ilgilenen bildiğiniz doktor varmı?
Htccmmvv İrmetteSalih bey çok ilgili arkadaşım Sezerbeye gidiyor o da çok memnun devlete gitmek artık özel oldu randevu hiç bir polikliniğe yok ben 3 yıldır devletin kapısından geçemedim