Aselinkooo Bulursanız güzel Bi isim bana da söyleyin 😄 Hiç içimize sinen yok doğurucam neredeyse daha adı yok yavrumun.
Aselinkooo Gokce1 hiç seçenekte yokmu sizde. Eşim Hamza. Yusuf. Davut. Mücahit. Yahya. İsimlerinden birini istiyormuş. Yahya ismine daha sıcak ama arkadaşının oğlunun adıda Yahya. Olurmu olmaz mı ikilemdeymiş. 😄Bana pek sorulmuyor seçeneklerden seçmemi bekliyor sanırım. Çünkü ne desem o olmaz bu olmaz deyip burun kıvırıyor.