Melek__55 https://www.hizliresim.com/eqmbjcg 38+3m hala çatı muanesi açıklığa falan bakılmadı kaçıncı haftada bakılıyor ki 🙄
Lulikli Melek__55 2-3 tane düzensiz var canım. Kağıtta alt taraf sancı kısmını gösteriyor. Çizgilerin yükseldiği noktalar sancı demek bidahakine aklınızda olsun hemen sizde anlarsınız zaten var mı yok mu 😊
SeviMerveUsta 36+6 da nst girdim sancım varmış ama ağrı hissetmiyorum açılma da yok. 38 ‘de tekrar çağırdı sanırım çatı muayenesi olacak
SeviMerveUsta Melek__55 normal doğum mu olacak, sezaryen mi ? Muhtemelen açılmanız vs yoktur nst den sonra ebe muayene etti mi