Klbk01 Asyapolat80 bir haftadır bişiler var da sanki bi düzene girmedi nasıl girecek bu düzene anlamıyorum 🤦🏼♀️
betllyanar- Asyapolat80 sancıyı nasıl anlıyoruz burda ılk kez girdim bende nst ama doktoruma gösteremedım
Asyapolat80 Klbk01 yürüyüş yapıp doğumu tetikleyen şeyler yapabilirsiniz düzene girmesi ve açılma olması için