Pufikto Pufikto anneyimmm42 ben yaptırdım çok şükür bir problem çıkmadı. Normal ultrason gibi yapılıyor herhangi bir farkı yok. Eğer bebeğin pozisyonu istenilen gibi değilse vajinal yapma ihtimali de var ama çoğu zaman karından oluyor.
Oznurkk anneyimmm42 bende yaptırdım. 11+6 da 2li testi 19+3 te detaylı çekimi yaptırdım çok şükür bir problem çıkmadı 😍
Civcivinannesiii anneyimmm42 ben yaptirdim normal ultrasonda ense ve burun kemik olcumu yapildi sonrada kan verdim.
MTugba anneyimmm42 teşekkür ederim cnm kan aldılar dört tüp bide idrar testi için idrar verdim. 10 gün sonra aradım yüzde doksan iyi bir sorun görünmüyor dediler. Ne kadar doğru bilemem tabi. Ense kalınlığına ultrasondan bakmıştı onada gayet iyi demişti.
anneyimmm42 MTugba maşallah canım bende 10 haftalığım bu ayın sonunda tekrar kontrolümüz var o zaman yapılacak galiba