Zelaldua vajinanın dış kısmı değil içi önemli o açılıyor zaten 🤣 Yaşamadan da bilinmiyor maalesef. Benim 2.gebelik ilki normaldi ama sorsan bende bilmem nasıl oldu 🤣 suni ile doğurdum çünkü. Sancı gelse su gelse nasıl anlarım dakika hesabı nasıl olur bilemiyorum yaşamadan da Anlayamicaz o. Kesin 🤗 yani Zaman ne gösterir se o. Bide bilmemek daha iyi bence. Cahil cesareti oluyor, 😄bilene daha zor hele zorlu Bi doğum yaptıysa.