ozlemkrts sonuç negatif çıktı benimde hamilieligimden önce yaptırdım. Dr bazı türleri tespit edilemiyor olabilir gözle görülen siğil var sonuçta dedi. Riske atamam dogumun sezeryan dedi. Bilginize... Her şey Allah tan diyorum ben bunda da bir hayır vardır bebek içinde benim içinde demekki böylesi hatırlı, üzülmeyin. Sezeryanda güzel bir yöntem, olanlarda gayet saglıklı