Hamisanne34 göğüs ucu için 36. Haftadan sonra başlayacağım kreme, doğumu başlatabilir diye doktorum özellikle “meme başını uyarma” diyor. daha hangi krem karar veremedim, çatlak kremi olarakta 16. Haftadan beri mustelanın yağını ve çatlak kremini kullanıyorum. 33+5 olduk daha çatlağım olmadı, inşallah olmaz cildim çok kuru çünkü.