12+3 üm ben de covidim sadece c vitamini al dedi doktor , müthiş eklem ağrım var kemiklerim sızlıyor , migren atağı geçiriyorum sürekli, ne uyku kaldı ne bişey perişanım resmen , tek umut veren şey virüsün amniyon sıvısına geçmediğini söyledi doktor , bebek etkilenmeyecekmiş , allah yardımcımız olsun çok zor 😥