Eliff19 Selam kızlaaarr 🙋♀️ 14 şubatta eşinize hazırladığınız, yapmayı düşündüğünüz sürprizler, hediyeler var mı? Neler planlıyorsunuz ? Yoksa gereksiz bulanlardan mısınız 😊 Belki bişey yapmak isteyenlere de fikir olur
Nebyaa Eliff19 ben de hiç bisey yapmayacağım suan zaten bebek için birikimler yapıyoruz. Sadece dün benden 100 lira istedi bende 14 şubat hediyen say diyip verdim o kadar ( istediği para onun parası calismiyorum 🤣)
Mehtapca06 Eliff19 gereksiz bulanlardanim sevgilim mi o benim çocuğumun babası yol arkadaşım sırdaşım canımın yarısı ruh eşim küçücük veletlerin hediyelestigi günü ona armağan etmekten imtina ederim 😂😂
Ebrucm Eliff19 belki ufak bir hediye alırım herşey almış başını gitmiş herşey lüks olmaya başladı çocuklardan🤣
Cscn Eliff19 Gereksiz buluyorum bende eşim de özel gün istersek her gün özel günümüz zaten mantığındayız 😄
Mrv135 Eliff19 Kalp atışını duymaya gidicez. İnşallah bir aksilik çıkmazsa en büyük hediye o olur 🥰 Normalde de 14 Şubat’ta hediye almayız birbirimize.
Eliff19 Yani maddi hediyeden ziyade farklı küçük sürprizler yapanlar vardır diye düşünmüştüm 😂😂 genelde tamamen gereksiz bulunuyor demekki