BuseeeOzbay Biraz önce yolda yürürken birden yoğun ve az bir akıntı geldiğini hissettim, eve geldiğimde çamaşırıma baktım, çok beyaz ve baş parmağım kadar bir akıntı gelmişti yoğun şekildeydi, 38+1 deyim nişanım gelmiş olabilir mi?
Esra-gkl BuseeeOzbay büyük ihtimal değildir bende de gelmişti nişan sandım ama sonra gerçekten nişan gelince anladım
Hlyanne BuseeeOzbay benim bugün öğlen nişanım geldi doktor gece doğum olur sancın, suyun gelirse gel dedi
BuseeeOzbay AnnelikHayali internette beyaz renkte olabileceği de yazıyor ondan tedirgin oldum çok, peki nişan geldiyse veya geldiğinde hemen hastaneye gitmek gerekiyor mu biliyor musunuz?
BuseeeOzbay Esra-gkl Anladım canım, sağ olun, zaman yaklaştıkça insan her şeyden tedirgin oluyor, nişan gelirse de hastaneye hemen gitmeme gerek yok değil mi? Sancı gelip düzenli oluncaya kkadar evde geçirsek süreci sorun olmaz herhalde
BuseeeOzbay Zehra9616 peki bu durumda hastaneye gitmek gerekiyor mu hemen, yoksa sancıları beklesek bebeğe bir şey olmaz değil mi, nişan bebeği koruyor falan diyorlarya nişanın gelmesi bebek için sıkıntı yaratmaz artık değil mi
Morprenses BuseeeOzbay benim doktorum nişan gelince gelme dedi bekle evde sancılarını takip et 5 dk da bir olunca hemen gel dedi
Esra-gkl BuseeeOzbay benim nişanım akşam gelmişti sancım gece başlamıştı sancını beklemeni ve biraz şiddetlenince hastaneye gitmeni tavsiye ederim çünkü orda tek sancı çekmek insanı psikolojik olarak yoruyo
Zehra9616 BuseeeOzbay yok yok sknti olmaz korkma sancin olursa duzenli suyun gelirse sizinti yada tamamen akar sekilde ozaman hemen git
BuseeeOzbay Ya çok çok teşekkür ederim hepinize de, o zaman rahatlıkla durabilirim ben şimdi, Allah ım hepimize hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
BuseeeOzbay Hlyanne Belki benim de olur, çünkü çok zor adım atıyorum kafası iyice indi farkındayım bir de geldi artık zamanı, memleketten annem gelicek pazar günü, kızıma sürekli pazara kadar sabret kızım anneannen gelsin bi diyip duruyorum 😂😂😂 belki kırmaz annesini 😂😂😂