pamuk_anne Her ihtimale karşı sonrasında üzülmemek için ben en az bir hafta bekleyin derim. Erken gebelik öğrenince sonra kese gözükmedi bebek gözükmedi yada bhcg düşük çıkarsa kimyasal gebelik mi vs bunlar insanı çok yıpratıyor. Ama sabredebilirseniz tabi :) inşallah hayırlısı olsun hakkınızda..