AlyaUrasmoms normalde devletten takipliyim orada doğum yapıcam ama geçen gün dayanamadım ve kıydım paraya gittim başka bir doktora 😅 baya işinde profesyonel Bi doktor doğum ücreti 10 bin olmasaydı elinde doğurmak isterdim 😅 32. Hafta daydım gittiğimde ve resmen detaylı ultrasona girmiş gibi hissettim parmak sayılarına kadar herşeyine baktı Allah razı olsun işini güzel severek yapan insanlara hayranım 😊 neyse işin sonucu yüzünü de gördük ultrason boyunca dili dışarıdaydı kızımın 😅 ve eli yüzünün yarısındaydı doktor çok uğraştı ama maalesef çekmedi elini sadece yüzünün yarısını gördük ama kime benziyceğini bile az çok anladım hala o resme baktıkça şaşırıyorum karnıma bakıyorum nasıl karnımın içinde böyle bişey olabilir diyorum Bi afallıyorum sonra 😅