Patisever2510
Canım benim ilk zamanlarda çok yoktu bulantım 16. haftada bulantılarım başladı hatta kustuğum dönemlerde oldu. İlaç almamak için zorladım ama oysa ki boşa içmiyormuşum. Prilam dr yazdı doktorum hiçbir zararı yok dedi ilk zamanlarda akşam yatmadan önce 2 tane aldım bayağı toparlandım. Bir de tavsiyem elinden geldiğince kusuyorsan bile ye kus vitamini illaki alıyor. Korkma bebek bir şekilde büyüyor asla aç kalmıyor ben üzülüyordum. Bir de benim bulantımı sebebi hamililikte olan mide reflüsündenmiş. Arada mide kaynıyor böyle özellikle akşamları yemekten sonra daha yer yemez şişkinlik oluyordu. Bir de idrar enfeksiyonu da demişlerdi ama benimkisi reflüdendi. Bunlara bak . Ben çok çektim araştırdım öğrendim. İnşaAllah geçer hemencik