Seda_Karakus Merhabalar 14 haftalıgız. Bebişimizin sırtı dönük kendini göstermedi. Kendini göstermeyen bebiişler kız olur diyolar. Öyle olan var mııı
gldn065807 Seda_Karakus ya benim kızda öyleydi genellikle sırtını dönerdi yada bacaklarını toplar di 😅
Deletedmom623737 Seda_Karakus 37 haftaya gireceğim hala göstermiyor 😅😅😅😅😅 bi cinsiyetini ögrendik bide 6 aylıkken yüzünü bi kez gösterdi o kadar 😅
okuyor Seda_Karakus doktorum tatlı yiyip gel demisti. Benim kızım da pek gostermiyor yüzünü. Cinsiyeti de 18. Haftadan sonra gorebilmistik. Çikolata yiyip gitmiştim
Mehtapca06 Bende 19 haftalık oldum aynı dertten muzdaribim detaylı ultrasonda görürüm diye umutla bekliyorum 😂
Denizyldzm Seda_Karakus komşumda 17 haftalık hamile onada kız göstermez dediler ama çikolata yedi gitti ve sonuç erkek 🤗
meryemefem Seda_Karakus biz 29 hafta olduk halen göstermiyor doktor kız olabilir diyor ama bilemiyorum artık, kız olabilir erkek olsaydı çoktan belli olurdu bizim diye düşünüyorum🤷🏻♀️ dizinde bu haftalara kadar uzamaz umarım
Zulal_00 Seda_Karakus Ben ✋😁 20.haftaya kadar göstermedi kendini çok şükür geçen gittiğim de kız olduğunu ogrendik ❤️😁
swetty_18 Seda_Karakus benım kide göstermiyor canım 38 haftadayız hala yüzünü goremedik.ama cinsiyeti erkek 😅