minikbirii_20 Arkadaşlar 6 ay önce tüp bebek tedavim malesrf boş gebelik ile sonuçlandı ve bu ayın 5 inde tekrar tüp bebek yaptırdım çok şükür yeniden tutundu bebeğim fakat çok korkuyorum boş olur diye etrafınızda boş gebelik tekrarlayan varmı 😔
Gizemmmmmmkync minikbirii_20 kuzum benimde ilk tüp bebek denemem boş gebelik oldu ikinci denemem dolu 10 Haftalık olduk tekrarlamaz inşallah sizde de
Yaze minikbirii_20 benim 2 kimyasal bir boş gebeliğim oldu sonrasında tekrar olmadı tüp bebek yaptırdık ve çok şükür tuttu 17 haftalığız kendinizi ve bebeğinizi strese sokmayın sakın tekrarı olmaz inşallah