Bir kaç gün kasıklarım çok kötü sancılanıyordu. Bu gece uyurken sağa sola dönerken bile regl olmuşumda sancım varmış gibi agrım oldu. Lavaboya gidince geçti ama sabahta çok az bir yanma hissettim. Bu enfeksiyon işaretimi? İlaç kullanmak istemiyorum randevuma daha 10 gün var ne yapmam gerek bilmiyorum🤷🏼♀️