Arkadaşlar az önce arabada arka koltuğa poşet atayım derken sağdan karnıma aşırı bir kramp girdi, bikaç saat geçti şimdi de hafif sızı var.. sizce bir sorun var Mıdır canım çok yandığı için korkuyorum lütfen fikri olan tecrübe eden varsa yardımcı olsun