Kbrdrkk 15 +5 haftalık gebeliğim. İdrar yolu enfeksiyonum var. Lekelenmem ve kasık ağrım da var. 😬 Doktor düşük önleyici antibiyotik fitil verdi ve 2 3 hafta yataktan kalkmamı söyledi 😑 Daha önce başına gelen oldu mu, korkmalı mıyım 😢
MTugba Kbrdrkk ay şimdi bende bu postu açtım 16+2 haftalığız sanırım bende enfeksiyon oldum. Doktorumu arayıp danışmadım hiç. Üç gündür sancım var ne yapacağımı bilmiyorum :(
Kbrdrkk MTugba kesinlikle danışmalısın çünkü bildipim kadarıyla enfeksiyon öyle geçiştirilecek bişey değil erken doğum riski bile olabiliyor enfeksiyon dolayısıyla