Arvennn Evet canım bı sürü resim cekiliyor ameliyat hanede filanda çekmişler diyorum ya karnımdan çıktığı o ani bile cekmisler kanlı filan böyle kötü ama anı işte o ilk muanesi yapılrken tartıya koyuyolar ya kilo vs için o zaman çekmişler güzel fotoğraflar çekmişler biz bilmiyorduk öyle çektiklerini iyikide çekmişler yani sonra işte fotoğrafci esimin yanina gelmiş isterseniz aile cekimide yapıyoruz demiş eşimde olur demiş öyle bı tane de bize albüm yapıp verdiler çok güzel ama ben doğumu Aralık’ta yaptım belki şuan fiyatı artmış olabilir ama değer emin ol