babyboybaby bizde bugün 32+6 olduk ve geçen haftaya göre çok zorlanmaya başladım karnım küçüktü sanki büyümeye başladı gibi ve buda ağrı yapıyor artık belime kasıklarıma eğilip kalkmaya korkar oldum göğüs kafesimin altında galiba ayakları orayıda ağrıtıyor ne güzel iyi gidiyordu ama bundan sonra zorlanmaya başlıycaz galiba 🤦♀️🤦♀️🤦♀️