Oznurkk AynurErdogdu ben wee marka manuel el pompası aldım 30 liraya belki lazım olur diye. elektrikliler aşırı pahalı onun için bi deneme yapayım lazım olursa alırım dedim. Kardeşim de aynısını kullandı ondan çok memnundu. Bebekleri kuvezde kaldığı için işine çok yaramıştı.
AynurErdogdu Boncugummmm eylülde işe başlayacağım 3 aylık oluyo mecbur alicam indirim varken bakıyorum mecbur 🙈
minikkminik Bende wevell markasının var marka olarak illa şunu alın diyemem ama manuel yerine kesinlikle elektrikli tercih etmenizi tavsiye ederim
Minikbirkalp00 Bütçenize göre alabilirsiniz fakat lansinoh ihtiyacı karşılar, bebek emmesinden biraz daha kuvvetli, çalışan anneler için iş görür. Yakınınızda birinde varsa ödünç almanız daha mantıklı olabilir
Edanurkeles Lansinoh aldım elektrikli çok memnunum bebeğim hala memeyi reddettiği için sağarak veriyorum