Lulikli Aselsevde ben siveno aldım çamaşır deterjanı olarak. Ayrıca leke çıkarıcı almadım ama muhtemelen alırsam sivenonun yoksa green clean almayı düşünüyorum
Nisan_35 Aselsevde roxy bebeğime değil bana alerji yaptı onu kucağıma aldıkça hapsuruyordum bir yaşında hadi onu alayım dedim ucuz diye öyle duruyor. Green clean almıştım Allah’tan stoklamisim leke çıkarıcı da var içinde memnunum
Aselsevde iki_melek_annesi kokusu ağır değil güzel di canım ama leke çıkartmıyor ötekiler çıkarıyor mu bilmiyorum
Aselsevde Lulikli bende bunda ayrı leke çıkarıcı almayı düşünüyorum normal deterjanlar tek kullanınca çıkartmıyor sanırım
Lulikli Aselsevde muhtemelen öyle henüz bebeğim doğmadığı için kirlilerde tecrübe etmedim. Doğunca bakacağım ben de duruma göre çıkarmazsa ek leke çıkarıcı
holly Aselsevde omo bebek aldım hem kokusu güzel hemde lekeleri güzel çıkarıyo. Yumuşatıcı da yumoş bebek mavi Olan