Ece__ Bensu9 hamileliğin son trimesterında yüksek çıkar demişti benim doktorum. O yüzden hamilelerde kolesterol bakmayız biz demişti.
Gizmo90 Gebelikte kolestrol bakılmaz dediler ama yine de kızartmadan yağlı yiyeceklerden paket gıdalardan uzak durmakta fayda var dedi doktor