Lulikli Aysennn59 canım ya 1 Ya 2 tane falan var galiba alt kısım sancıyı gösteriyor 2 tane çizgi yukarı doğru görüyorum ben o şekilde bakarak anlayabilirsin. Ama düzenli olması gerekiyormuş doğum sancısı olması için 4-5 tane falan olmalıymış en az öyle okumuştum.
Aysennn59 21glcn yok canım muayene olamadım sabah 8de gittim öğlene kadar bekledim tam sıram geldi öğlen paydosuna çıkıcak tı doktor ayaküstü konuşabildik muayene etmedi salı günü ameliyat günün zaten o güne kadar idare edebilirsin dedi gönderdi
herhangibirkullanici Aysennn59 sadece 1 kere kasılmanız olmuş tam sancı denmez dalga şekline göre, vücudunuz kendini doğuma hazırlıyor. Sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah.