Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak saçlarım ince telli ve çok seyrek çabuk kırıldığı için de uzatamiyorm çok uzun senelerdir kaynak kullanıyorum ama artık kaynağı çıkartlp kendi saçımı kullanmak istiyorum uzun saçı çok seviyorum maalesef benm saçlarım baya kötü tavsiye edebileceğiniz saçlarımı canlandırmak için bakım ürünleri var mı acaba uzaması ve gürleşmesi için😔