Merismeryem benim de arada o şekilde oluyor Cnmm ilk başlarda panik yapıyordum şimdi biraz daha rahatım her seferinde doktora gittim şükür bi sorun çıkmadı arada oluyor öyle 2-3 gün sanki başka bi bebek oluyor az hareket ediyor kuvvetli hissedilmiyor hatta geçen gittiğimde dr sallaya sallaya karnımı uyandıramadı 🤦🏻♀️ Normaldir sıkıntı yapma gün içinde hissediyorsan sorun yok