Siboo Kızlar 12 haftalık hamileyim bir kaç gündür 20lik diş ağrısı cekiyorum ama bugün ayrı bir agriyor denediğiniz iyi gelen yöntemler var mi doktora gidene kadar idare edeyim biraz 🤦🏻♀️ Sirke, tuzlu su yaptım bu arada başka önereceğiniz var mi ?
Miri06miri Siboo bu haftalardan sonra tedavi yapılabiliyor diye biliyorum . Yani benim doktorum çekilmesine izin verdi. Sonra antibiyotikte kullandım. Eğer müdahele edilmezse enfeksiyon olursa daha kötü dedi
Siboo boncuklu95 cok sıkıntılı bir durum ya doktorum ilaç kullanamazsın dedi bende sirkeli suyla tuzlu suyla idare etmeye çalışıyorum insallah hemen geçer. Kulağımdaki ve basıma vuruyor direk bende napicam bilmiyorum 🤷🏻♀️
boncuklu95 Bana diş doktoru şuan bişey yapamayiz , diş hassasiyeti için olan diş macunlarından al, oral b yada sensodyne marka parmağına sıkıp ağrıyan dişine masaj yap dedi şimdi onu denicem
Siboo Miri06miri konuştum doktorumla diş doktoruna git müdahale gerekirse çekmek gibi 16. Haftadan sonra izin veririm dedi