Kızlar dün gebelik kontrolüne gittim ordan cıkısta basıma gelmeyen kalmadı kitlendim kaldım öyle bi ağrı yok öldüm öldüm dirildim dün sadece serum takıldı gebe oldugum için riskliymiş birsey yapamadılar bol bol su iç dısında ki günlük 5 lt kadar içen bi insanım
Taş döken atlatan var mı neler yaptınız suan yine vurmaya basladı ağrılar