EmineRdvan14 mnurd şuan haftam daha gelmediği için henüz yaptırmadım ama haftam geldiğinde yaptircam çünkü yaptırdığın için zarar görmezsin ama yaptırmazsan ve gebelik şekerin varsa hem sana hem bebeğine zararı var
Anneoluyorummmm @mnurd Zararı var diye çok okudum bende sizin gibi ama yaptırdım zararı olsa doktorum istemez dedim kendisine güvendim ve gebelik sekerim cıkdı bunu yaptırmasaydım eğer bilmeyecekdim ve bebeğimi riske atacaktım bu daha zararlı olacakdi.