Hira02 Kızlar dün muayene oldum bebeğin kalp atışlarında sorun var acilen sevk etti beni çok sancım ve ağrım var bu arada 36+4 günüm birazdan ameliyat a alınıcam dua lariniza ihtiyacım var
Hira02 EdaHayal 36+4 gün doğum yaptım spinal sezeryan ile bebeğim solunum yolu rahatsızligi nedeniyle 7 saat yoğun bakım da tuttu Dr şuan ikimizde iyiyiz güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
Seymanurrr06 Hira02 nasılsınız ikinizde çok iyi olun sağlıkla büyütün inşallah nasıl geçti ameliyatınız spinal sezeryan mı oldunuz 😊
Hira02 Seymanurrr06 çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun şuan ikimizde iyiyiz ilk önce spinal oldum ağrıyı hissedince genel anestezi verdi uyandım baktım bitmiş bile