Sukurefem Merhaba 13+4 haftalik gebe anneler gebeliginiz nasil gidiyor cinsiyetleri belli oldu mu hareket hissetmeye baslayan var mi 🥰
Cscn Sukurefem haftaya bugün gideceğiz, 14 olacak inşâAllah gösterir cinsiyetini artık öğrenip bir şeyler almak istiyorum 🤩 sadece bulantı oluyordu bende geçti şükür var da belli belirsiz. Net bir hareket hissetmiyorum galiba çözemiyorum nasıl oluyor ki
Susamtanesi16 13+2 12de gittik ama doktor göremedim dedi hareketlerini hissetmek için biraz fazla erken bence 😂 maalesef mide bulantısı devam ediyor bide midem aşırı şiş hep çok yemek yemişim gibi iki lokma bi sey yesem midem ağzıma geliyor daha şimdiden 🥲