Usnac1995 Kızlar Anadolu yakasındayım doktor araştırıyorum hiç memnun olunan iyi birini bulamadım. Varsa öneri lütfen söyler misiniz. Daha 7. Haftadayım ama sonuna kadar gideceğim doktor istiyorum
euphoria123 Usnac1995 devlet düşünürseniz Sultanbeyli devlet hastanesi Ahmet Batkı ve Savaş beyi öneririm hastalara karşı yaklaşımları çok iyi
Merrvee34 Usnac1995 ben kartal vera ya gidiyorm ayse hocaya cok harika bi kadın zaten tavsiye üzerine gittim hastaneyi cok övmeselerde herkes ayse hanım için gidiyor bi deneyin derim seversiniz muayene 150 olması lazım
Usnac1995 Saelif hangi saygı canım Sultanbeyli demi. Eğer ordaysa Sema ve Nihan hanım var ama onlar hakkında bir bilgin varmı
Saelif Usnac1995 nihanna kuzenim gtti ve memnun kalmadi sema yi tanimiyom ebru guzel evet saygi sultan beyli bi dene begenmezsen baska hastaneye gidersin
5334ist Usnac1995 160 tl muayne canım doğum 4500 nst 79 tl bunları biliyorum aklımda kalan tabi doğumun seneye denk gelirse fiyat artar
Busraferdi7 Özel yüzyıl hastanesi Esra Günay 38+5 im 5 haftalıktan beri ilk kontrolden beri bu doktordayım iyi ki diyorum hep 🤙🏻💙
Usnac1995 euphoria123 canım devlette olur da geçen devlete gittim bayan doktor hiç bilgi bile vermedi bebek var kese var dedi gönderdi . Ama testleri falan kesin devlette yaptıracağım için dediğin doktorlar aklımda kalsın iş yerime de çok yakın zaten. Teşekkür ederim:)
Merrvee34 EsengulC bende veraya ayse hanıma gidiyorm ayse hanımı seviyorum ama hastane hakkında aklımda şüpheler var siz doğumu da orda yapmayı mı düşünüosnz
euphoria123 Usnac1995 Dr savaş Gündoğan daha önce özelde çalıştığı için (ben o yüzden olduğunu düşünüyorum ) diğer doktorlar gibi değil daha güzel ilgileniyor hep Güler yüzlü de zaten en ince ayrıntısına kadar da anlatır yardımcı olur :)
Pulika Ebrussss bende gökcenur hanıma gidiyorum hem de cok ilgili bi şikayetiniz olsa telefonla hemen dönüp yanıtlıyor ama cekmeköy de de yasemin çakar kement var harika bi dr dur insta dan bulunduğu sağlık birimini öğrenebilir siniz kendi muayene sini actı galiba
Saelif Merrvee34 175 tl di ama ben hem ebru hanima hep devlete gidiyorum bebisimi arastirma hastanesinde de muayene etiriyorum doguma insallah ebru hanimda olmayi dusunuyorm sezeryan
EsengulC Merrvee34 evet inşallah şuan son 2 ayım bi aksilik olmazsa orda yapmayı planlıyorum ne duydunuz hastaneyle ilgli ben bi bayanla konuştum sadece orda doğum yapmıştı kötü bişey demedi ama