Aayse123 hayirli olsun önce benim 47 gun oldu dogum yapali. 2 gunde bir mutlaka 5 dk sokaga çıkarıyorum ve yine 2 gunde bir dus. Cok kişiden duydum bunları yapanların çocukları cok saglikli. Beslenmesi ise gunde 1 defa mama veriyorum oda gece 12 ila 1 arasi gece düzgün uyayabilsin diye cunku emme refleksi henuz gelişmedi kucuk doğdu bebegim. Ve aksam 8e kadar tim gun beraberiz hem kucak hem meme. O doygunlugu yasasın ki gece beni aramasin