Gmzrmzn ya canım ben de 18 e girdim bugün. İlk defa 17. Haftam ağrılı geçti. Çok dikkat ederim ama dün test verdim idrar ve kan azıcık bir enfeksiyon olmuş. Çok ağladım pipiriklendim hemen ama baktım çoğu gebede olan bişeymiş. Yani anladım o ağrılar sanırım lokosit eritrosit yükseliyor ondan sanırım. Bol su içiyorum yarın bir de doktoruma soracağım sabah gidip. Annem bol su iç dedi. Suyu bol iç canım. Ama rahim büyümesi ağrı yapıyor diye ben de hiiiiç oralı olmadım. Bence sorun yok. Yine de testini ol idrar kan ♥️♥️♥️ Allah sağlıklı olmayı ,sağlıkla ,sağlıklı bebek doğurmayı bize nasip etsin..