Cscn Kızlar dünden beri alt karın bölgemde çok olmayacak şekilde ağrı var uzanırsam azalıyor oturunca biraz daha fazla, 2 gündür öksürüğüm var acaba ondan mı diye düşünüyorum da sizce normal mi yani
EmineRdvan14 Cscn lekelenmen yada kanaman yoksa bebek büyüdüğü için oluyormuş canım benimde geçenlerde acayip oldu uyuyamadım resmen eşim doktora sordu bebek büyüdüğü içim rahim kasları aciliyormus o yüzden olur demiş
Cscn EmineRdvan14 Allah’a hamd lekelenmem ya da kanamam yok sadece ağrı oluyor iyi o zaman ya benim de kontrolüm haftaya merak ettim