sevo_asc 19 haftalık hamileğim daha hiç göbeğim çıkmadı ve haraketlerini bazen az da olsa hissediyorum ama dünden beri hissetmiyorum kilolu hamileyim yaşayan var mı
heleninannesi06 sevo_asc hareketler için belirli bir haftaya kadar söyleniyor hiç bilmiyorum ama benimde karnım 27deyiz daha yeni çıkti çıkıyor sayılır
Busenil sevo_asc galiba benim iç karnım fazlasıyla dar 🙈 9+2 olduk biz inanamazsn karnıma hatta bende şaşırıyorum yani bu kadar çıkması normal mi diye anlam veremedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Lavinia_35 sevo_asc kiloluysanız geç hissedebilirsiniz vücuttaki yağdan dolayı ve bu haftalarda bebek hareketi düzenli olmuyor endişe etmeyin 😊
Lavinia_35 sevo_asc çok şiddetli ağrı akıntı kanama olmadığı sürece ve kontrollerde herhangi bir sorun yoksa ileriki haftalarda belirginleşir