38+5 bizimde 9 gün var💙 pazartesi günü kontrolüm var inşallah doğum şekillenir artık doktorumda bende normal doğumdan ilerliyoruz adet olacakmış gibi ağrılarım var belimden kasıklarıma vuran kasık batmalarından oturup yatamıyorum artık sağlıkla sıhhatle gelsinde bunlarda geçer